woensdag 25 januari 2012

Omslagdoek...

Twee weken voor Kerstmis ben ik begonnen met het haken van een omslagdoek en dat ging zo vlot dat ik een paar dagen voor kerst al aan de rand kon beginnen!!! En omdat het een kleurige sjaal is geworden heb ik pas op het laatste moment beslist welke wol ik voor de rand ging gebruiken... jullie kunnen het wel raden zeker... JUIST.... laat nou net dat garen niet meer in voorraad zijn hier in het wolwinkeltje... en dat net voor kerst en nieuwjaar, een periode waarin er niet gewerkt wordt... na wat heen en weer gemail bleek dat de wol in januari opnieuw in produktie moest, want ook hun voorraad was op... kon het nog erger, wat was dit balen!!!

Nu, vorige week kreeg ik plots een telefoontje dat het garen opnieuw bezorgd was en dat ik het kon ophalen... ik kon niet snel genoeg vertrekken natuurlijk en ondertussen is mijn sjaal klaar... en nu heb ik al wel 10 keer  geprobeerd om foto's te maken en ik krijg hem maar niet goed op foto met dit somber weer... dus het eindresultaat houden jullie nog te goed!!! De foto's die ik heb gemaakt toen ik bezig was zijn ook niet "wauwww" maar geven toch al een klein beeld van hoe het ging worden...




Ondertussen ben ik aan een nieuwe sjaal begonnen... in stokhaken dit keer. In het begin heb ik wat zitten foefelen met de meerderingen maar dank zij de hulp van Andina bij wie ik ook de beschrijving vond, is het helemaal goed gekomen en heb ik al een flink stukje gestokhaakt... ontzettend leuk om te doen, in het begin wel wat moeite gehad met vasthouden maar hoe langer je bezig bent hoe vlotter het gaat. Ook deze foto is niet zo goed gelukt... hopelijk is de volgende beter!!!


Zo dat was het weer... dank je wel voor jullie leuke, lieve reacties ieder keer!!!

9 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker bezig geweest!
    Fijn dat je nog aan de wol kon komen al duurde het even.
    En ik vind je foto's prima gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit, fijn dat het gelukt is! Nog 2 bollen, dan is ie van mij ook klaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het erg mooi, dat stokhaken geeft zo'n leuk effect he, mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi gerda dat ziet er mooi uit
    je bent wel lekker bezig zo he
    heel veel grotjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je bent lekker bezig zeg, ik wilde dat ik het ook kon, haken......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerda,
    Wat een mooie kleuren heb je gekozen, daar alleen al van zou je het lekker warm krijgen.
    Ik waag me niet aan stokhaken, het ziet er erg ingewikkeld uit...vindt het wel erg mooi trouwens.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi Gerda.. mooie kleurtjes
    fijne dag en tot weer
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij bent lekker bezig Gerda!!!
    Goed bezig!!!
    leuke kleuren.
    Enw at ene leuke steek je sjaal..
    Plezierig er mee

    BeantwoordenVerwijderen