vrijdag 3 februari 2012

Operatie....

Mijn mannetje werd woensdag opgenomen in het ziekenhuis voor een nieuwe heup... de operatie was gepland voor gisteren en alles is heel goed verlopen maar hij moest wel een nacht op intensive care blijven, gewoon uit voorzorg omdat hij hartpatient is en aan slaapapneu lijdt.

Hij heeft wel veel pijn gehad na de operatie maar dat hebben ze in de loop van de nacht goed onder controle gekregen. Toen ik vanmorgen belde met de dienst intensieve zorgen zat hij al vrolijk in de zetel grapjes te maken met de verpleging... dus vanmiddag mag hij al weer terug naar de kamer.

Als alles goed blijft gaan zou hij woensdag weer naar huis mogen... zal ik blij zijn want ik mis hem ontzettend hard... nog even op de tanden bijten en dan is het heen en weer geren naar het ziekenhuis ook weer voorbij.... het is geen lachertje momenteel want het is berekoud en in de namiddag worden er sneeuwbuien verwacht... ik hoop dat de strooidiensten tegen vanavond in actie gaan want het zou anders wel eens heel glad kunnen worden!!!

Ondertussen ben ik toch weer een flink eind verder met mijn gestokhaakte sjaal maar ik heb er nog geen foto van gemaakt, die houden jullie nog te goed!!!

Nog een fijne dag allemaal en tot gauw....

10 opmerkingen:

  1. Sterkte en een spoedig herstel gewenst.
    Doe maar voorzichtig op de weg, het sneeuwt hier inmiddels behoorlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd naar natuurlijk, als iemand die je lief is een operatie nodig heeft.
    Ik hoop dat hij goed zal herstellen, verzorg hem maar lekker!
    en kijk goed uit op de weg he?

    liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap voor hem, als ik mensen hier hoor schijnt een heup operatie sneller te herstellen dan een knie operatie. Doe voorzichtig op de weg als het glad gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de operatie goed is verlopen, hopelijk knapt hij snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super dat de operatie zo goed verlopen is..
    Haak ze en succes met de zorgen voor je man

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk is hij snel weer thuis ! Heel veel sterkte en beterschap en steeds voorzichtig op de weg hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een spoedig herstel voor je man toegewenst Gerda...verwen hem maar lekker als hij weer thuis komt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo gerda ik wens je man heel veel beterschap toe... en verwen hem maar lekker als hij weer thuis is
    groetjes van corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk is hij snel weer thuis en ik heb je ook een award gegeven !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Gerda,

    wij hebben de wol niet bij Dolce Lana gekocht, en op het label dat rond de wol zat stond er helemaal wat anders :(

    Liefs, Babs

    BeantwoordenVerwijderen